سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود برنامه Slideshow 5000 Pro v1.13 برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود برنامه Slideshow 5000 Pro v1.13 برای اندروید
نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394
بازدید : 459
نویسنده : لئو

Slideshow 5000 Pro یک لایو والپیپر متفاوت برای دیوایس های اندرویدی ارائه شده است . با استفاده و نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید تصویر زمینه های دلخواه خود را از میان تصاویر انتخاب نموده و سپس آن را بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید . این برنامه عکس ها را به صورت اسلایدی برایتان به نمایش خواهد گذاشت . در صورت تمایل قادر به انتخاب تصویر زمینه های سه بعدی نیز خواهید بود . اگر از تصاویر خوشتان می آید می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .  رابط کاربری و انیمیشن های به کار رفته در این وال پیپرها فوق العاده زیبا و فانتزی و شیک ارائه شده اند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

 

رمز فایل در صورت نیاز :asandonwloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید , مدیا پلیر , نرم افزار , گرافیک , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , برنامه , اندروید , Slideshow 5000 Pro, آندروید, آندرویدها, برنامه Slideshow 5000 Pro, دانلود برنامه Slideshow 5000 Pro اندروید, دانلود برنامه تصاویر اسلایدی اندروید, دانلود برنامه نمایش اسلایدی تصاویر اندروید, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار آندروید, دانلود والپیپر, نرم افزار نمایش اسلاید, نرم افزار نمایش اسلایدی تصاویر به عنوان والپیپر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->